Czym zajmuje się agencja SEO/SEM
Jak sama nazwa wskazuje agencja SEO/SEM zajmuje się kompleksowym marketingiem internetowym. Złożony marketing to szereg działań mających na celu w jak najkrótszym czasie poprawić sprzedaż na stronie docelowej. SEO a SEM to dwa różnorakie światy, to pierwsze czyli optymalizacja stron wraz z jej pozycjonowaniem cechuje się na:
Optymalizacja strony
- poprawa skryptu strony
- poprawa informacji na stronie
- poprawa menu i nawigacji strony
- poprawa linkowania wewnętrznego
- poprawa UX strony
- poprawa adresów Url
- dopracowanie tytułów towarów
- optymalizacja treści
To tylko kilka z podstawowych elementów optymalizacji strony. Prawidłowa konstrukcja i budowa nowych artykułów odgrywa bardzo dużą rolę dla widoczności strony w wyszukiwarkach , a ponadto dla samego użytkownika.
Układ i zestaw kolorów strony również odgrywają potężne znaczenie w kwestii sprzedażowej. Jeśli klient wejdzie na stronę a wszystko będzie nie poukładane tak jak się należy, a w wielu wypadkach wszystko jest rozpraszające na stronie i nie pozwala się skupić na produkcie, to mamy nikłe szanse na to że dokona zakupu. Nasza agencja SEO – agencjaseosem.pl wdraża niezbędne elementy do uzyskania jak najlepszego efektu.
Link bulding
To kolejny etap zwiększający widoczność i dający stronie pozycje w wyszukiwarkach internetowych. To bardzo skomplikowany stopień, gdyż należy do niego podejść bardzo ostrożnie, nie narażając strony klienta na ewentualne kary od wyszukiwarek. Link bulding jest bardzo czasochłonny i w wielu przypadkach bardzo drogi, w szczególności przy artykułach sponsorowanych lub samego zakupu linku na stronie tematycznej.
Powinno się wziąść pod uwagę, że nie w każdej chwili jest sposobność zakupu linku na stronie tematycznej, w tym celu w zależności od branży budowane są specjalne zaplecza, czyli strony o tej samej tematyce z wyczerpującymi informacjami o branży albo produkcie. Takie strony mają duży wpływ i pozwalają również zwiększyć sprzedaż, niemniej jednak uzaleznione jest to wszystko od jej prawidłowej konstrukcji i długich, fachowych artykułów.
- Najczęściej popełniane niedociągnięcia przy prowadzeniu kampanii link buldingu:
- zakładanie łączy zwrotnych na wortalach niskiej jakości
- zakładanie łączy zwrotnych na stronach nie tematycznych
- zakładanie masowych linków zwrotnych
- brak zróżnicowania linków
Unikatowy Content
To sprawa pierwszo rzędna, mająca największy wpływ dla wyszukiwarek. Unikalne treści to podstawa, niemniej jednak mowa tu o treściach wysokiej jakości albo o sprzedażowych, czyli takich które wykreują w umyśle klienta chęć pożądania naszego produktu. Content możemy zamówić w Internecie dla naszej strony albo towarów, ceny nie są małe, ale warto jest zainwestować o ile chcemy odnotować większą sprzedaż.
Układ graficzny
To kolejna ważna kwestia która ma wpływ na ilość odrzuceń i ewentualny zakup towaru albo usługi poprzez internautę. Wiele jest stron słabo estetycznych lub w kolorystyce która dosłownie odrzuca ewentualnego klienta. Prostota i układ , a oprócz tego kolorystyka to bardzo ważne czynniki startowe, a w późniejszym czasie już wyłącznie tekst której misją jest sprzedać.
Czym się różni SEO od SEM?
SEO to działania głównie optymalizacji strony pod wieloma czynnikami, takich czynników jest kilka, w współzależności od jakości strony może być do poprawy więcej niż sto. Jednakże SEM to działania marketingowe, mające na celu zwiększenie widoczności strony oraz sprzedaży, w zdecydowanej większości przypadków przez;
- banery reklamowe
- e-mail marketing
- marketing szeptany
- publikacje sponsorowane
- reklamy Google ads i Facebook ads
- strony lądowe i więcej.
Nasza firma oferuje pełny zakres marketingu internetowego, dzięki czemu możemy zwiększyć sprzedaż na stronie kontrahenta w bardzo krótkim czasie. Wszystko zależne jest od budżetu i akcji jaką nabywca woli stworzyć, jeśli klient preferuje zwiększyć sprzedaż o przykładowo 400 tys PLN, to tym samym koszt inwestycji będzie dużo droższy niż dla działań zwiększenia sprzedaży o 100 tys zł.
Robimy unikalne strategie reklamowe rozłożone w czasie, przy akcjach promocyjnych produktu szkolimy najpierw nieświadomych odbiorców a dopiero później dokonujemy szeregu działań wpływowych, decydujących do zakupów.
Zapraszamy wszystkie firmy do współpracy.